W gardłowej sprawie – mleko z masłem i miodem

Mleko z masłem i miodem

Kolejnym sposobem radzenia sobie z lekkim przeziębieniem i podrażnieniem gardła jest cudowna kojąca mikstura, czyli mleko z masłem i miodem. Może nam trochę pomóc, ale tylko wtedy, kiedy nie mamy żadnych problemów z błoną śluzową jamy ustnej. W przypadku jakichkolwiek aft czy nadżerek picie mleka z masłem i miodem nie jest wskazane.

SKŁADNIKI:

– szklanka mleka

miód  – użyjmy takiej ilości, jaką normalnie słodzimy herbatę (najtańszy i bardzo dobry dostaniemy TUTAJ)

– mały kawałek dobrego masła

PRZYGOTOWANIE:

Podgrzać w rondelku mleko, dodać do niego miód i masło i gotować chwilę na wolnym ogniu, cały czas mieszając do całkowitego rozpuszczenia masła. W razie utworzenia kożucha na mleku – jeśli nie jesteśmy jego entuzjastami – przelać do kubka prze sitko!;)

2 thoughts on “W gardłowej sprawie – mleko z masłem i miodem

  1. Pingback: W gardłowej sprawie – mleko z masłem i miodem | FlyB - Kulinaria

Skomentuj

